• Digitale handtekening hypotheekaanbod

    Het is toegestaan dat de klant het hypotheekaanbod digitaal ondertekent. Mijn renteaanbod hoeft, net als anders, helemaal niet ondertekend te worden. 

  • Advies op afstand

    Advies op afstand is natuurlijk mogelijk. Ik stel hier geen aanvullende eisen aan. Als adviseur blijf je wel verplicht de klanten te identificeren. Volg hiervoor de richtlijn vanuit je overkoepelende organisatie. Een mogelijkheid is bijvoorbeeld dat de klant in een beeldgesprek het legitimatiebewijs toont zodat je de klant kunt identificeren. Een stempel en handtekening was al niet nodig. 

  • Werktijdverkorting (Noodfonds overbrugging werkgelegenheid)

    Als ik al een hypotheekaanbod heb uitgebracht, zal ik deze niet intrekken of wijzigen wanneer er Werktijdverkorting wordt ingeroepen. 

Gerelateerde artikels

01 november 2020

Hypotheken zonder NHG

Vanaf 2 november 2020 bied ik ook hypotheken aan zonder NHG! Zo kunnen we samen nog meer mensen blij maken. Aantrekkelijke rentes, goede voorwaarden en een proces dat staat als een huis.

Lees meer
01 maart 2021

Verduurzaamadvies cadeau

Duurzaamheid is voor mij belangrijk. Daarom krijgen alle klanten die bij mij een hypotheek aanvragen, een persoonlijk verduurzaamadvies cadeau. Met het verduurzaamadvies krijgt de klant kosteloos een huisbezoek, persoonlijk advies, een energiebespaarrapport en vrijblijvende offertes van De Energiebespaarders. Zo verduurzamen we samen! 

Lees meer
02 april 2021

Samen met adviseurs zijn al veel mensen blij gemaakt

In februari dit jaar vierde ik mijn éénjarig bestaan. Saskia Buursink, commercieel directeur, wil met Lot mensen blij maken. En daarbij doelt zij niet alleen op de eindklant. “Voor ons zijn intermediairs minstens zo belangrijk om het verschil te kunnen maken. Uiteindelijk is het de adviseur die de eerste keuzes maakt.” Ter ere van deze eerste verjaardag is Saskia het gesprek aangegaan met één van die adviseurs die zo belangrijk zijn.

Lees meer