• Digitale handtekening hypotheekaanbod

    Het is toegestaan dat de klant het hypotheekaanbod digitaal ondertekent. Mijn renteaanbod hoeft, net als anders, helemaal niet ondertekend te worden. 

  • Advies op afstand

    Advies op afstand is natuurlijk mogelijk. Ik stel hier geen aanvullende eisen aan. Als adviseur blijf je wel verplicht de klanten te identificeren. Volg hiervoor de richtlijn vanuit je overkoepelende organisatie. Een mogelijkheid is bijvoorbeeld dat de klant in een beeldgesprek het legitimatiebewijs toont zodat je de klant kunt identificeren. Een stempel en handtekening was al niet nodig. 

  • Werktijdverkorting (Noodfonds overbrugging werkgelegenheid)

    Als ik al een hypotheekaanbod heb uitgebracht, zal ik deze niet intrekken of wijzigen wanneer er Werktijdverkorting wordt ingeroepen. 

Gerelateerde artikels

01 juni 2022

De Gouden Lotus Award gewonnen!

Wow wat ben ik blij! Want ik heb de Gouden Lotus Award als beste hypotheekverstrekker onder de 3 jaar gewonnen. Bedankt alle adviseurs die op mij hebben gestemd. Trots dat we al zo veel mensen blij hebben kunnen maken met een (duurzame) hypotheek.

Lees meer
14 april 2022

Actuele klantdata bekijken in E-adviseur

Lees meer
28 februari 2022

Lot wil huizenbezitters in beweging krijgen met nieuwe en...

Onderzoek van Lot Hypotheken* toont aan dat slechts 17% van haar klanten zelf actief het onderwerp woningverduurzaming aansnijdt tijdens een hypotheekadviestraject. Om de bewustwording bij huizenzoekers en -bezitters te vergroten en de drempel tot verduurzamen te verlagen, introduceert Lot vandaag een energiebespaartool op haar consumentenwebsite. De nieuwe tool geeft consumenten heel eenvoudig inzicht in de kostenbesparing die verduurzaming van de woning oplevert.

Lees meer